SPONSORER SÖKES

Som ni alla vet har Snippgympa bara funnits sedan den 17 september 2012 och har växt lavinartat. För att kunna växa och utvecklas vidare behöver vi fler sponsorer. Vi behöver nu er hjälp med tips och förslag på olika aktörer som kan tänkas vara intresserade av att stötta Snippgympa på olika sätt. Dels behöver vi sponsras med olika produkter men även rent ekonomiska bidrag behövs.

Så kom igen nu gott folk, tipsa oss om var vi ska vända oss för att hitta nya sponsorer. Ni kan antingen lämna en kommentar till det här inlägget eller maila oss på snippgympa@gmail.com. Alla tips mottas tacksamt och de tips som leder till att Snippgympa sponsras på något vis belönas med valfri produkt från vår Webshop!

2 thoughts on “SPONSORER SÖKES

  1. Jag tycker det är svårt att komma med tips för jag tror att ni redan gjort allt jag kan komma på och jag är oerhört dålig på att tänka ekonomisk vinning. Men jag tycker att det inte borde vara omöjligt att få ekonomi i det här. Frågan är väl hur mycket pengar som behövs för att ni ska kunna driva det. Pratar vi två (eller fler) heltidslöner eller pratar vi omkostnaderna och att ni jobbar ideellt på fritiden. Ja, jag menar inte att ni ska svara mig på detta – men det är ju väldigt olika behov av sponsring som är aktuell för de olika alternativen.

    Jag ska försöka fånga mina tankar, när jag väl börjar spåna kan det komma fram en del. Jag skickar er ett mail.

    Avslutningsvis vill jag bara säga att webbshopen känns lite otillgänglig. Lösenord etc som behövs kan nog stoppa många och jag tycker att man borde hitta dit redan i menyn. I ett blogginlägg (det innan det här tror jag) funkar inte länken alls.

    Puss på er!

    • Hej!
      Tack för din input. Om du har fler idéer som du vill maila är det självklart välkommet!

      Alla pengar vi eventuellt får in går oavkortat till verksamheten. Löner är definitivt inte aktuellt, framför allt inte heltid, utan vi hoppas bara kunna finansiera tryck sv informationsmaterial och få täckning för tex portokostnader när vi skickar ut tävlingsvinster etc. Hittills har vi fått betala sådant ur egen ficka och det går helt enkelt inte!

      Eftersom du undrade om webshopen så har vi stängt den på grund av att varorna som levererades därifrån inte höll bra kvalitet. Vi letar just nu efter andra alternativ men det är svårt då vi inte har råd att hålla lager. Vi har därför stängt den och tagit bort alla direktlänkar men hoppas verkligen kunna öppna igen i framtiden.

      Som sagt, tack för input! Det är guld värt.

      Nina & Linda

Kommentera

